Szukaj

Reklamacja

REKLAMACJA

  • Prośba o nie wysyłanie paczek zwrotnych Pocztą Polską / Pocztexem. Znacznie wydłuży to proces zwrotu a zdarzyło się, że paczki ginęły.


***

PROCEDURA REKLAMACJI

  • KROK 1 - kliknij poniżej POBIERZ FORMULARZ, wydrukuj i wypełnij
formularz zwrotu
  • KROK 2 - wyślij na adres dowolnym kurierem (najlepiej InPost ponieważ prężnie działają na naszym terenie): Jackowskiego 3/5; 60-508 Poznań; Nr tel dla kuriera 793240968 / hello@patchouli.pl

***

WAŻNE

  • Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji od momentu jej dostarczenia w ciągu 14 dni roboczych
  • Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu. 
  • W przypadku fizycznego uszkodzenia produktu przez Klienta będziemy weryfikować czy daną rzecz można naprawić. W takiej sytuacji nie będzie możliwości zwrotu środków za zamówienie.
  • Koszt wysyłki ponosi kupujący.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj